HELP DESK



Vážení zákazníci,

hlavním posláním aplikace HelpDesk je poskytnout Vám včasnou a kvalitní servisní podporu a maximální komfort při vyřizování Vašich požadavků.

Základní vlastností aplikace je efektivní a přesná evidence požadavků na servisní zásahy a jednotné stanovení odpovědnosti za řešení požadavků. HelpDesk umožňuje přijetí požadavků prostřednictvím webového rozhraní, strukturovaného e-mailu, faxu či telefonicky přes operátora.

Přístup do aplikace přes webové rozhraní zřizujeme všem našim zákazníkům. Rozdíl je v tom, že jsou přednostně a dle smluvních podmínek řešeny požadavky zákazníků, kteří mají uzavřenou platnou servisní smlouvu a mají zajištěnou garantovanou úroveň servisní podpory (SLA = Service Level Agreement).

Proč HelpDesk využívat?

Veškerá komunikace je zajišťována z jednoho místa, na jednom místě a jednotným způsobem jsou uchovány všechny požadavky zákazníka. Prostřednictvím klientské zóny lze sledovat průběh řešení požadavku (automatický proces), možnost zadávat požadavky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.. Úroveň služeb HelpDesku (SLA) garantuje dodržení termínu vyřešení požadavků.


Pro on-line vzdálenou podporu lze také využít aplikace, které realizují přímý přístup na Vaší klientskou stanici::
TeamViewer
http://www.teamviewer.com/cs/index.aspx

AnyDesk

https://anydesk.com/en/downloads